Резултати
еНаука >
Резултати >
Dimenzije stilova učenja prema MB modelu i pojedini aspekti subjektivne dobrobiti kod srednjoškolaca
| Назив: | Dimenzije stilova učenja prema MB modelu i pojedini aspekti subjektivne dobrobiti kod srednjoškolaca | Аутори: | Ranđelović, Dušan |
Година: | 2014 | Публикација: | Otvoreni dani psihologije | Издавач: | Filozofski fakultet Univerzitet u Banja Luci i Društvo psihologa Republike Srpske, Bosna i Hercegovina | Тип резултата: | Конференцијски рад | ISBN: | 978-99955721-2-9 ИСБН није валидан Претражи идентификатор |
Колација: | str. 70-70 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/260474 | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.