Резултати

еНаука >  Резултати >  Creativity and Metacognition as Indicators of Higher Education Quality
Назив: Creativity and Metacognition as Indicators of Higher Education Quality
Аутори: Grozdanka Gojkov ; Stojanović, Aleksandar  
Година: 2016
Публикација: International Conference Interdisciplinary Management Research XII
ISSN: 1847-0408 Претражи идентификатор
Издавач: University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Croatia, Hochschule Pforzheim Univerzity
Тип резултата: Поглавље у монографији
Колација: vol. 12
WoS-ID: 000389897000064
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/263804
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.