Резултати

еНаука >  Резултати >  Istraživanje uticaja strategijskih komunikacija na pozicioniranje korporativnog brenda : doktorska disertacija
Назив: Istraživanje uticaja strategijskih komunikacija na pozicioniranje korporativnog brenda : doktorska disertacija
Exploring the influence of strategic communications on corporate brand positioning
Аутори: Krstović, Jelena
Ментор: Filipović, Vinka 
Остала ауторства: Damnjanović, Vesna  ; Gligorijević, Mirjana  
Година: 2015
Публикација: Универзитет у Београду
Издавач: Универзитет у Београду, Факултет организационих наука
Тип резултата: Докторска дисертација
Колација: str. 252 listova
VBS COBISS: 515521946
URI: https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/5748
http://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=3076
https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:11342/bdef:Content/download
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/264311
URL: http://phaidrabg.bg.ac.rs/o:11342
М-категорија: 
70M70 - Одбрањена докторска дисертација

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца