Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Istraživanje uticaja strategijskih komunikacija na pozicioniranje korporativnog brenda : doktorska disertacija
Naziv: Istraživanje uticaja strategijskih komunikacija na pozicioniranje korporativnog brenda : doktorska disertacija
Exploring the influence of strategic communications on corporate brand positioning
Autori: Krstović, Jelena
Mentor: Filipović, Vinka 
Ostala autorstva: Damnjanović, Vesna  ; Gligorijević, Mirjana  
Godina: 2015
Publikacija: Универзитет у Београду
Izdavač: Универзитет у Београду, Факултет организационих наука
Tip rezultata: Doktorska disertacija
Kolacija: str. 252 listova
VBS COBISS: 515521946
URI: https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/5748
http://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=3076
https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:11342/bdef:Content/download
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/264311
URL: http://phaidrabg.bg.ac.rs/o:11342
M-kategorija: 
70M70 - Odbranjena doktorska disertacija

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Creative Commons licenca