Резултати

еНаука >  Резултати >  Razvoj metodologije marketinških istraživanja na Internetu
Назив: Razvoj metodologije marketinških istraživanja na Internetu
Остали називи: Development of methodology for online marketing research
Аутори: Ljepava, Nikolina N.
Ментор: Janičić, Radmila  
Остала ауторства: Štavljanin, Velimir  ; Radojičić, Zoran  ; Bogdanović, Zorica  ; Gligorijević, Mirjana  
Година: 2016
Публикација: Универзитет у Београду
Издавач: Универзитет у Београду, Факултет организационих наука
Тип резултата: Докторска дисертација
Колација: str. 292 lista
VBS COBISS: 48414223
URI: https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/6877
http://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=4096
https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:13676/bdef:Content/download
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/264496
М-категорија: 
70M70 - Одбрањена докторска дисертација

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца