Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Razvoj metodologije marketinških istraživanja na Internetu
Naziv: Razvoj metodologije marketinških istraživanja na Internetu
Ostali nazivi: Development of methodology for online marketing research
Autori: Ljepava, Nikolina N.
Mentor: Janičić, Radmila  
Ostala autorstva: Štavljanin, Velimir  ; Radojičić, Zoran  ; Bogdanović, Zorica  ; Gligorijević, Mirjana  
Godina: 2016
Publikacija: Универзитет у Београду
Izdavač: Универзитет у Београду, Факултет организационих наука
Tip rezultata: Doktorska disertacija
Kolacija: str. 292 lista
VBS COBISS: 48414223
URI: https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/6877
http://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=4096
https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:13676/bdef:Content/download
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/264496
M-kategorija: 
70M70 - Odbranjena doktorska disertacija

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Creative Commons licenca