Резултати

еНаука >  Резултати >  Integrated ambient teaching in the context of reform processes at school
Назив: Integrated ambient teaching in the context of reform processes at school
Integrisana ambijentalna nastava u kontekstu reformskih procesa u školi
Аутори: Anđelković, Slađana  ; Stanisavljević-Petrović, Zorica  
Година: 2013
Публикација: Inovacije u nastavi - časopis za savremenu nastavu
ISSN: 0352-2334 Inovacije u nastavi Претражи идентификатор
Издавач: Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 26 br. 2 str. 100-109
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/527807639#izum.si
https://gery.gef.bg.ac.rs/handle/123456789/547
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/266697
Пројекат: Modeli procenjivanja i strategije unapređivanja kvaliteta obrazovanja u Srbiji (RS-179060)
Tradicija, modernizacija i nacionalni identitet u Srbiji i na Balkanu u procesu evropskih integracija (RS-179074)
М-категорија: 
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису

Пронађи DOI


Creative Commons лиценца