Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Integrated ambient teaching in the context of reform processes at school
Naziv: Integrated ambient teaching in the context of reform processes at school
Integrisana ambijentalna nastava u kontekstu reformskih procesa u školi
Autori: Anđelković, Slađana  ; Stanisavljević-Petrović, Zorica  
Godina: 2013
Publikacija: Inovacije u nastavi - časopis za savremenu nastavu
ISSN: 0352-2334 Inovacije u nastavi Pretraži identifikator
Izdavač: Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 26 br. 2 str. 100-109
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/527807639#izum.si
https://gery.gef.bg.ac.rs/handle/123456789/547
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/266697
Projekat: Modeli procenjivanja i strategije unapređivanja kvaliteta obrazovanja u Srbiji (RS-179060)
Tradicija, modernizacija i nacionalni identitet u Srbiji i na Balkanu u procesu evropskih integracija (RS-179074)
M-kategorija: 
52M52 - Rad u istaknutom nac. časopisu

Pronađi DOI


Creative Commons licenca