Резултати
Назив: | Специфичне сметње у учењу: Од теоријских основа до педагошких импликација | Аутори: | Лазаревић, Емилија ![]() ![]() |
Остала ауторства: | Лазаревић, Емилија ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2019 | Публикација: | Настава и учење у процесима модернизације Србије | Издавач: | Београд : Институт за педагошка истраживања | Тип резултата: | Поглавље у монографији | ISBN: | 978-86-7447-150-0![]() ![]() |
Колација: | str. 209-238 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/272798 http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/404 |
Пројекат: | Unapređivanje kvaliteta i dostupnosti obrazovanja u procesima modernizacije Srbije (RS-47008) | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |