Резултати

еНаука >  Резултати >  Специфичне сметње у учењу: Од теоријских основа до педагошких импликација
Назив: Специфичне сметње у учењу: Од теоријских основа до педагошких импликација
Аутори: Лазаревић, Емилија  
Остала ауторства: Лазаревић, Емилија  ; Гутвајн, Николета  ; Малинић, Душица  ; Шева, Нада  ; Алибабић, Шефика; Гајић, Оливера; Стојановић, Александар
Година: 2019
Публикација: Настава и учење у процесима модернизације Србије
Издавач: Београд : Институт за педагошка истраживања
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-7447-150-0 Претражи идентификатор
Колација: str. 209-238
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/272798
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/404
Пројекат: Unapređivanje kvaliteta i dostupnosti obrazovanja u procesima modernizacije Srbije (RS-47008)
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца