Резултати

еНаука >  Резултати >  The relations between implicit theories of inteligence and different types of motivation in secondary school students
Назив: The relations between implicit theories of inteligence and different types of motivation in secondary school students
Аутори: M. Jovanov; Milovanović, Ilija Z.  ; Pekić, Jasmina M.  ; Kodžopeljić, Jasmina S.  
Година: 2016
Публикација: XVIII European Conference of Personality
Издавач: The Department of Psychology of WUT, Temišvar
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 289-289
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/273146
URL: http://ecp18.psihologietm.ro/assets/program_-_abstracts_book_320_pages_july_20th_2016.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.