Rezultati

eNauka >  Rezultati >  The role of social networks in marketing activities of companies
Naziv: The role of social networks in marketing activities of companies
Autori: Nešić, Zoran D.  ; Bulut Bogdanović, Ivana D.  ; Radojičić, Miroslav 
Godina: 2013
Publikacija: XL Simpozijum o operacionim istraživanjima SYM-OP-IS, Zlatibor
Izdavač: Beograd: Univerzitet u Beogradu, Fakultet organizacionih nauka
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-7680-286-9 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 332-336
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/273309
URL: http://symopis2021.matf.bg.ac.rs/download/istorijat/XL_Simpozijum_o_operacionim_istrazivanjima.pdf
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.