Резултати
еНаука >
Резултати >
The role of teacher-mentor for student school practice in evaluation of university curricula for teacher education
![](https://cdn3.iconfinder.com/data/icons/flat-actions-icons-9/512/Tick_Mark-256.png)
Назив: | The role of teacher-mentor for student school practice in evaluation of university curricula for teacher education | Аутори: | Bjekić, Dragana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2015 | Публикација: | Abstract Book of 11th International Conference Days of Applied Psychology | Издавач: | Niš: Filozofski fakultet | Тип резултата: | Конференцијски рад | ISBN: | 978-86-7379-384-9![]() ![]() |
Колација: | str. 11-11 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/273315 | URL: | http://www.psihologijanis.rs/dpp/Book%20of%20abstracts.pdf | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.