Резултати

еНаука >  Резултати >  The role of teacher-mentor for student school practice in evaluation of university curricula for teacher education
Назив: The role of teacher-mentor for student school practice in evaluation of university curricula for teacher education
Аутори: Bjekić, Dragana  ; Stojković, Milica M.  ; Kuzmanović, Biljana D.  ; Zlatić, Lidija  
Година: 2015
Публикација: Abstract Book of 11th International Conference Days of Applied Psychology
Издавач: Niš: Filozofski fakultet
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7379-384-9 Претражи идентификатор
Колација: str. 11-11
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/273315
URL: http://www.psihologijanis.rs/dpp/Book%20of%20abstracts.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.