Резултати

еНаука >  Резултати >  Diferencirani pristup učenicima u kontekstu inkluzivnog obrazovanja
Назив: Diferencirani pristup učenicima u kontekstu inkluzivnog obrazovanja
Аутори: Vujačić, Milja B.  
Година: 2017
Публикација: Zbornik rezimea sa XXI naučne konferencije nacionalnog značaja "Pedagoška istraživanja i školska praksa - Obrazovne promene u Srbiji: izazovi i perspektive"
Издавач: Institut za pedagoška istraživanja, Beograd
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7447-134-0 Претражи идентификатор
Колација: str. 53-54
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/273891
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.