Резултати

еНаука >  Резултати >  Motivacija i uvažavanje stilova učenja kao determinante učeničkog postignuća u hemiji
Назив: Motivacija i uvažavanje stilova učenja kao determinante učeničkog postignuća u hemiji
Motivation and appreciation of learning styles as determinants of student achievements in chemistry
Аутори: Olić, Stanislava  
Ментор: Adamov, Jasna  
Остала ауторства: Segedinac, Mirjana; Adamov, Jasna  ; Babić-Kekez, Snežana ; Vojinović-Ješić, Ljiljana  ; Milutinović, Jovana
Година: 2016
Публикација: Универзитет у Новом Саду
Издавач: Универзитет у Новом Саду, Природно-математички факултет
Тип резултата: Докторска дисертација
URI: http://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=100996&source=NaRDuS&language=sr
https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=100996&source=eNauka&language=en
http://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija146348500256557.pdf?controlNumber=(BISIS)100996&fileName=146348500256557.pdf&id=5668&source=NaRDuS&language=sr
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/6536
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/278358
Пројекат: Funkcionalni, funkcionalizovani i usavršeni nano materijali (RS-45005)
М-категорија: 
70M70 - Одбрањена докторска дисертација

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца