Резултати

еНаука >  Резултати >  Relation between learning approaches of chemistry students and their achievement in general chemistry
Назив: Relation between learning approaches of chemistry students and their achievement in general chemistry
Аутори: Olić, Stanislava  ; Adamov, Jasna  ; Vojinović, Ješić Ljiljana  
Година: 2019
Публикација: Macedonian Journal of Chemistry and Chemical Engineering
ISSN: 1857-5552 Macedonian Journal of Chemistry and Chemical Engineering Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 38 br. 2 str. 293-293
DOI: 10.20450/mjcce.2019.1784
WoS-ID: 000508000900013
Scopus-ID: 2-s2.0-85079365562
URI: https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=116802&source=eNauka&language=en
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/282864
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

2
SCOPUSTM
2
OpenCitations
2
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.