Резултати
еНаука >
Резултати >
Relation between learning approaches of chemistry students and their achievement in general chemistry
Назив: | Relation between learning approaches of chemistry students and their achievement in general chemistry | Аутори: | Olić, Stanislava ; Adamov, Jasna ; Vojinović, Ješić Ljiljana | Година: | 2019 | Публикација: | Macedonian Journal of Chemistry and Chemical Engineering | ISSN: | 1857-5552 Macedonian Journal of Chemistry and Chemical Engineering Претражи идентификатор | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 38 br. 2 str. 293-293 | DOI: | 10.20450/mjcce.2019.1784 | WoS-ID: | 000508000900013 | Scopus-ID: | 2-s2.0-85079365562 | URI: | https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=116802&source=eNauka&language=en https://enauka.gov.rs/handle/123456789/282864 |
Извор метаподатака: | Migracija | М-категорија: | 23M23 - Рад у међ. часопису |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.