Резултати

еНаука >  Резултати >  Sistematski prilaz definisanja kompetencija studenata kao osnova u postupku razvoja i akreditacije studijskih programa
Назив: Sistematski prilaz definisanja kompetencija studenata kao osnova u postupku razvoja i akreditacije studijskih programa
Аутори: Lalić, Bojan  ; Simeunović, Nenad  ; Tasić, Nemanja  ; Bogojević, Branislav; Šević, Dragoljub  ; Stefanović, Darko  
Година: 2017
Публикација: XXIII Skup Trendovi razvoja: "Položaj visokog obrazovanja i nauke u Srbiji"
Издавач: Novi Sad : Fakultet tehničkih nauka
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7892-904-5 Претражи идентификатор
Колација: str. 154-157
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/290339
URL: http://www.trend.uns.ac.rs/stskup/trend_2017/radovi/T5.1/T5.1-6.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.