Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Sistematski prilaz definisanja kompetencija studenata kao osnova u postupku razvoja i akreditacije studijskih programa
Naziv: Sistematski prilaz definisanja kompetencija studenata kao osnova u postupku razvoja i akreditacije studijskih programa
Autori: Lalić, Bojan  ; Simeunović, Nenad  ; Tasić, Nemanja  ; Bogojević, Branislav; Šević, Dragoljub  ; Stefanović, Darko  
Godina: 2017
Publikacija: XXIII Skup Trendovi razvoja: "Položaj visokog obrazovanja i nauke u Srbiji"
Izdavač: Novi Sad : Fakultet tehničkih nauka
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-7892-904-5 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 154-157
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/290339
URL: http://www.trend.uns.ac.rs/stskup/trend_2017/radovi/T5.1/T5.1-6.pdf
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.