Резултати
еНаука >
Резултати >
Kako aspiracije roditelja i razvojno-podsticajne aktivnosti utiču na samopouzdanje i motivaciju dece za učenje matematike i prirodnih nauka?
Назив: | Kako aspiracije roditelja i razvojno-podsticajne aktivnosti utiču na samopouzdanje i motivaciju dece za učenje matematike i prirodnih nauka? | Аутори: | Džinović, Vladimir ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2021 | Публикација: | TIMSS 2019 u Srbiji : rezultati međunarodnog istraživanja postignuća učenika četvrtog razreda osnovne škole iz matematike i prirodnih nauka | Издавач: | Beograd : Institut za pedagoška istraživanja | Тип резултата: | Поглавље у монографији | ISBN: | 978-86-7447-156-2![]() ![]() |
Колација: | str. 145-160 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/292047 http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/652 |
Пројекат: | Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, Ugovor br. 200018 (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd) (RS-200018) | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |