Резултати

еНаука >  Резултати >  Teachers’ perceptions of and solutions for student school failure
Назив: Teachers’ perceptions of and solutions for student school failure
Аутори: Maksić, Slavica 
Остала ауторства: Popov, Nikolay
Година: 2015
Публикација: Quality, social justice and accountability in education worldwide
ISSN: 1314-4693 Претражи идентификатор
Издавач: Bulgaria : Bulgarian Comparative Education Society
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-954-92908-6-8 Претражи идентификатор
Колација: vol. 13 br. Part 2
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/292291
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/725
URL: EBSCO
Пројекат: Unapređivanje kvaliteta i dostupnosti obrazovanja u procesima modernizacije Srbije (RS-47008)
Od podsticanja inicijative, saradnje i stvaralaštva u obrazovanju do novih uloga i identiteta u društvu (RS-179034)
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.