Резултати

еНаука >  Резултати >  Medijske, PR i brend tendencije, drugo izmenjeno i prošireni izdanje
Назив: Medijske, PR i brend tendencije, drugo izmenjeno i prošireni izdanje
Аутори: Perić Nenad  ; Krasulja, Nevena; Radojević, Ivana Z. 
Година: 2011
Издавач: Beograd : Synopsis : Čigoja štampa
Тип резултата: Монографија
ISBN: 978-86-7558-815-3 Претражи идентификатор
Колација: str. 164-142
VBS COBISS: 184038668
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/293554
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/184038668#izum.si
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.