Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Medijske, PR i brend tendencije, drugo izmenjeno i prošireni izdanje
Naziv: Medijske, PR i brend tendencije, drugo izmenjeno i prošireni izdanje
Autori: Perić Nenad  ; Krasulja, Nevena; Radojević, Ivana Z. 
Godina: 2011
Izdavač: Beograd : Synopsis : Čigoja štampa
Tip rezultata: Monografija
ISBN: 978-86-7558-815-3 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 164-142
VBS COBISS: 184038668
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/293554
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/184038668#izum.si
Izvor metapodataka: Migracija
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.