Резултати

еНаука >  Резултати >  Improving the participation of ethnic minority families in schools through teacher leadership
Назив: Improving the participation of ethnic minority families in schools through teacher leadership
Аутори: Vranješević, Jelena  ; Čelebičić Ivona
Година: 2014
Публикација: Transforming education through teacher leadership
LfL Teacher Leadership series
ISSN: 2056-5895 Претражи идентификатор
Издавач: Cambridge : Leadership for Learning : : The Cambridge Network
Тип резултата: Поглавље у монографији
Колација: str. 94-105-107
VBS COBISS: 525459351
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/525459351#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/294260
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.