Резултати

еНаука >  Резултати >  Efekti obrazovnog okruženja na samopercepciju učenika sa intelektualnom ometenošću i učenika sa smetnjama u učenju
Назив: Efekti obrazovnog okruženja na samopercepciju učenika sa intelektualnom ometenošću i učenika sa smetnjama u učenju
Effects of educational environment on self-perceptions of students with intellectual disability and students with learning disabilities
Аутори: Banković, Slobodan; Dučić, Bojan  
Остала ауторства: Gligorović Milica
Година: 2013
Публикација: Tematski zbornik radova - „Novine u specijalnoj edukaciji i rehabilitaciji“,Beograd, Srbija, 2013
Издавач: Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6203-044-3 Претражи идентификатор
Колација: str. 33-54
URI: http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/2204
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/298807
Пројекат: Kreiranje Protokola za procenu edukativnih potencijala dece sa smetnjama u razvoju kao kriterijuma za izradu individualnih obrazovnih programa (RS-179025)
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца