Резултати

еНаука >  Резултати >  Савремени модели и стратегије успостављања и одржавања разредне дисциплине
Назив: Савремени модели и стратегије успостављања и одржавања разредне дисциплине
Contemporary models and strategies of establishing and maintaining classroom discipline
Аутори: Tadić, Aleksandar S.  
Ментор: Bodroški-Spariosu, Biljana  
Остала ауторства: Vujisić-Živković, Nataša  ; Antonijević, Radovan  ; Matović, Nataša  
Година: 2014
Публикација: Универзитет у Београду
Издавач: Универзитет у Београду, Филозофски факултет
Тип резултата: Докторска дисертација
VBS COBISS: 524437143
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/299275
http://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70036&RID=524437143
https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:9341/bdef:Content/download
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/38
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/3334
http://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/3334
http://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=1734
Пројекат: Koncepcije i strategije obezbeđivanja kvaliteta bazičnog obrazovanja i vaspitanja (RS-179020)
М-категорија: 
70M70 - Одбрањена докторска дисертација

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца