Резултати

еНаука >  Резултати >  Students matter the most in learning analytics - the effects of internal and instructional conditions in predicting academic success
Назив: Students matter the most in learning analytics - the effects of internal and instructional conditions in predicting academic success
Аутори: Jovanović, Jelena  ; Saqr, Mohammed; Joksimović, Srećko; Gašević, Dragan 
Година: 2021
Публикација: Computers and education
ISSN: 0360-1315 Computers and Education Претражи идентификатор
Издавач: New York, NY : Pergamon Press
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 172 str. 104251-104251
DOI: 10.1016/j.compedu.2021.104251
WoS-ID: 000670536000011
Scopus-ID: 2-s2.0-85107667668
VBS COBISS: 71037961
URI: https://rfos.fon.bg.ac.rs/handle/123456789/2168
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/306795
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/71037961#izum.si
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
21a+M21a+ - Водећи међународни часопис категорије M21a+

92
SCOPUSTM
19
OpenCitations
61
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.