Резултати

еНаука >  Резултати >  Creativity Strategy for Mathematics Instruction
Назив: Creativity Strategy for Mathematics Instruction
Аутори: Pintér Krekić, Valéria  ; Ivanović, Josip  
Година: 2013
Публикација: CROATIAN JOURNAL OF EDUCATION-HRVATSKI CASOPIS ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE
ISSN: 1848-5197 CROATIAN JOURNAL OF EDUCATION-HRVATSKI CASOPIS ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE Претражи идентификатор
Издавач: Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 15 br. 2 str. 289-329
DOI: 10.15516/cje.v15i2.290
WoS-ID: 000323990800004
Scopus-ID: 2-s2.0-84880064756
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/307634
Извор метаподатака: Migracija
Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

2
SCOPUSTM
1
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.