Резултати

еНаука >  Резултати >  Кооперативна настава и академска саморегулаторна ефикасност ученика као предиктори школског успеха
Назив: Кооперативна настава и академска саморегулаторна ефикасност ученика као предиктори школског успеха
Остали називи: Cooperative teaching and academic self-regulatory efficacy of students as a predictors of academic performance
Аутори: Pljakić, Goran D.
Ментор: Tadić, Aleksandar  
Остала ауторства: Antonijević, Radovan  ; Vranješević, Jelena  ; Dubljanin, Saša  
Година: 2019
Публикација: Универзитет у Београду
Издавач: Универзитет у Београду, Филозофски факултет
Тип резултата: Докторска дисертација
VBS COBISS: 51944975
URI: https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/12191
http://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=7347
https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:21592/bdef:Content/download
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/316645
М-категорија: 
70M70 - Одбрањена докторска дисертација

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца