Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Кооперативна настава и академска саморегулаторна ефикасност ученика као предиктори школског успеха
Naziv: Кооперативна настава и академска саморегулаторна ефикасност ученика као предиктори школског успеха
Ostali nazivi: Cooperative teaching and academic self-regulatory efficacy of students as a predictors of academic performance
Autori: Pljakić, Goran D.
Mentor: Tadić, Aleksandar  
Ostala autorstva: Antonijević, Radovan  ; Vranješević, Jelena  ; Dubljanin, Saša  
Godina: 2019
Publikacija: Универзитет у Београду
Izdavač: Универзитет у Београду, Филозофски факултет
Tip rezultata: Doktorska disertacija
VBS COBISS: 51944975
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/316645
http://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=7347
https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:21592/bdef:Content/download
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/12191
M-kategorija: 
70M70 - Odbranjena doktorska disertacija

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Creative Commons licenca