Резултати

еНаука >  Резултати >  The connectivism as a learning theory from the prism of blended learning
Назив: The connectivism as a learning theory from the prism of blended learning
Аутори: Vraneš, Aleksandra B.  ; Marković, Ljiljana R. ; M. Jelić Mariokov
Година: 2015
Публикација: Proceedings - 8th International Conference on Education, Research and Innovation, Seville (Spain), 18th - 20th November, 2015
ISSN: 2340-1095 Претражи идентификатор
Издавач: Barcelona : International Association of Technology, Education and Development (IATED)
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-84-608-2657-6 Претражи идентификатор
Колација: str. 424-430-430
WoS-ID: 000377304000062
VBS COBISS: 529927316
URI: https://repff.fil.bg.ac.rs/handle/123456789/998
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/529927316#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/317491
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

1
WEB OF SCIENCETM

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.