Резултати

еНаука >  Резултати >  Značaj fenomena Big Data za donošenje marketinških odluka u realnom vremenu
Назив: Značaj fenomena Big Data za donošenje marketinških odluka u realnom vremenu
Significance of the Big Data phenomenon for making marketing decisions in real time
Аутори: Zekavica, Ana; Ćirić, Maja  ; Vukmirović, Jovanka  
Година: 2018
Публикација: Ekonomija: teorija i praksa
ISSN: 2217-5458 Ekonomija. Teorija i praksa Претражи идентификатор
Издавач: Univerzitet Privredna akademija - Fakultet za ekonomiju i inženjerski menadžment, Novi Sad
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 11 br. 2 str. 35-50
DOI: 10.5937/etp1802035z
VBS COBISS: 14384393
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/14384393#izum.si
https://rfos.fon.bg.ac.rs/handle/123456789/1839
https://unilib.phaidrabg.rs/o:2192
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/318485
URL: https://www.fimek.edu.rs/downloads/casopisi/ekonomija/arhiva/2018-ekonomija-br-2.pdf
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису

1
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Creative Commons лиценца