Резултати

еНаука >  Резултати >  Attitudes of Serbian consumers toward advertising through sport among the question how often they participate in sports activities
Назив: Attitudes of Serbian consumers toward advertising through sport among the question how often they participate in sports activities
Аутори: Popović, S; Matić, R  ; Milašinović, R; Jakšić, D  ; Bjelica, D
Година: 2015
Публикација: Book of abstracts of 12th International Scientific Conference on Transformation Process in Sport “Sport Performance”, Montenegro, Podgorica, 2-5 April 2015
Издавач: Montenegro: Montenegrin Sports Academy
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-9940-569-12-9 Претражи идентификатор
Колација: str. 58-59
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/320616
URL: http://masteri.ucoz.com/Radovi/Popovic_et_al-2015.pdf
https://csakademija.me/conference/download/Book_of_Abstracts_2015.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
Напомена: Sažetak
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.