Резултати

еНаука >  Резултати >  Attitudes of Serbian consumers toward advertising through sport among the question how often they participate in sports activities
Назив: Attitudes of Serbian consumers toward advertising through sport among the question how often they participate in sports activities
Аутори: Jakšić, Damjan  ; Popović Stevo; Matić Radenko; Milašinović Rajko; Bjelica Duško
Година: 2015
Публикација: Book of abstracts of 12th International Scientific Conference on Transformation Process in Sport “Sport Performance”
Издавач: Montenegrin Sports Academy, Montenegro
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 59-59
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/320616
URL: http://masteri.ucoz.com/Radovi/Popovic_et_al-2015.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.