Резултати

еНаука >  Резултати >  The necessity to adjust traditional integrated marketing communications tools and techniques to new global trends
Назив: The necessity to adjust traditional integrated marketing communications tools and techniques to new global trends
Neophodnost prilagođavanja tradicionalnih sredstva i tehnika integrisanih marketinških komunikacija novim globalnim trendovima
Аутори: Matović, Vladimir  ; Knežević, Miroslav  ; Brankov, Tatjana  
Година: 2015
Публикација: Ekonomika
ISSN: 0350-137X Ekonomika Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 61 br. 4 str. 141-154
DOI: 10.5937/ekonomika1504141m
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/322383
http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/2/3942
URL: https://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/0350-137X/2015/0350-137X1504141M.pdf
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.