Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Social media analytics - a means for business improvement
Naziv: Social media analytics - a means for business improvement
Autori: Grljević, Olivera  ; Bošnjak, Zita  
Godina: 2014
Publikacija: International Conference SMEs Development and Innovation: Building Competitive Future of South-Eastern Europe
Izdavač: Central European Iniciative, Faculty of Economics Prilep, Center for Inovation and Development, Makedonija
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-9989-695-55-1 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 48-48
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/323612
URL: https://www.academia.edu/27619205/International_conference_SMEs_DEVELOPMENT_AND_INNOVATION_BUILDING_COMPETITIVE_FUTURE_OF_SOUTH-EASTERN_EUROPE_Ohrid_Macedonia_October_3-4_2014
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.