Резултати

еНаука >  Резултати >  Social media analytics - a means for business improvement
Назив: Social media analytics - a means for business improvement
Аутори: Grljević, Olivera  ; Bošnjak, Zita  
Година: 2014
Публикација: International Conference SMEs Development and Innovation: Building Competitive Future of South-Eastern Europe
Издавач: Central European Iniciative, Faculty of Economics Prilep, Center for Inovation and Development, Makedonija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-9989-695-55-1 Претражи идентификатор
Колација: str. 48-48
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/323612
URL: https://www.academia.edu/27619205/International_conference_SMEs_DEVELOPMENT_AND_INNOVATION_BUILDING_COMPETITIVE_FUTURE_OF_SOUTH-EASTERN_EUROPE_Ohrid_Macedonia_October_3-4_2014
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.