Резултати

еНаука >  Резултати >  Revisiting continuing professional development for English language teachers in Serbia: How continual is it?
Назив: Revisiting continuing professional development for English language teachers in Serbia: How continual is it?
Аутори: Glušac, Tatjana  
Година: 2014
Публикација: Engleski jezik i anglofone književnosti u teoriji i praksi. Zbornik u čast Draginji Pervaz
Издавач: Filozofski fakultet, Novi Sad
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-6065-276-0 Претражи идентификатор
Колација: str. 141-155
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/327774
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.