Резултати
еНаука >
Резултати >
Reading together: The interplay between social and cognitive aspects in argumentative and non-argumentative dialogues
Назив: | Reading together: The interplay between social and cognitive aspects in argumentative and non-argumentative dialogues | Аутори: | Buđevac, Nevena ; Arcidiacono, Francesco; Baucal, Aleksandar | Година: | 2017 | Публикација: | Interpersonal Argumentation in Educational and Professional Contexts | Издавач: | Springer International Publishing | Тип резултата: | Поглавље у монографији | Колација: | str. 47-73 | DOI: | 10.1007/978-3-319-59084-4_3 | Scopus-ID: | 2-s2.0-85048324986 | URI: | http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/2444 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/329295 |
Пројекат: | Fundamentalni kognitivni procesi i funkcije (RS-179033) | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.