Резултати

еНаука >  Резултати >  How the usage of learning management systems influences student achievement
Назив: How the usage of learning management systems influences student achievement
Аутори: Mijatović, Ivana  ; Čudanov, Mladen  ; Jednak, Sandra  ; Kadijević, Đorđe  
Година: 2013
Публикација: Teaching in higher education
ISSN: 1356-2517 Teaching in Higher Education Претражи идентификатор
Издавач: Philadelphia : Taylor & Francis
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 18 br. 5 str. 506-517
DOI: 10.1080/13562517.2012.753049
WoS-ID: 000322613900005
Scopus-ID: 2-s2.0-84881669222
VBS COBISS: 73212681
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/73212681#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/341377
https://rfos.fon.bg.ac.rs/handle/123456789/1037
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису

18
SCOPUSTM
10
OpenCitations
10
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.