Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Segmentacija tržišta – polazna osnova za učešće na globalnom tržištu
Naziv: Segmentacija tržišta – polazna osnova za učešće na globalnom tržištu
Autori: Bonić, Ljiljana  
Godina: 2012
Publikacija: ICDQM 2012 Zbornik radova – Upravljanje kvalitetom i pouzdanošću
Izdavač: Istraživački centar za upravljanje kvalitetom i pouzdanošću, Srbija
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-86355-10-2; ИСБН није валидан Pretraži identifikator
Kolacija: str. 577-582
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/342441
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.