Резултати

еНаука >  Резултати >  CITY-BRAND BUILDING – FROM CITY MARKETING TO CITY BRANDING
Назив: CITY-BRAND BUILDING – FROM CITY MARKETING TO CITY BRANDING
Аутори: Melović, Boban; Mitrović, Slavica  ; Djokaj, Arton
Година: 2017
Публикација: ZBORNIK RADOVA EKONOMSKOG FAKULTETA U ISTOČNOM SARAJEVU
ISSN: 1840-3557 Zbornik Radova Ekonomskog Fakulteta Istočno Sarajevo Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 1 br. 14 str. 51-59
DOI: 10.7251/zrefis1714051m
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/344482
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

1
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.