Rezultati

eNauka >  Rezultati >  CITY-BRAND BUILDING – FROM CITY MARKETING TO CITY BRANDING
Naziv: CITY-BRAND BUILDING – FROM CITY MARKETING TO CITY BRANDING
Autori: Melović, Boban; Mitrović, Slavica  ; Djokaj, Arton
Godina: 2017
Publikacija: ZBORNIK RADOVA EKONOMSKOG FAKULTETA U ISTOČNOM SARAJEVU
ISSN: 1840-3557 Zbornik Radova Ekonomskog Fakulteta Istočno Sarajevo Pretraži identifikator
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 1 br. 14 str. 51-59
DOI: 10.7251/zrefis1714051m
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/344482
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
23M23 - Međunarodni časopis kategorije M23

1
OpenCitations
Alt metrika
Dimensions
Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.