Резултати

еНаука >  Резултати >  Planiranje kao element strategijskog menadžmenta u turizmu
Назив: Planiranje kao element strategijskog menadžmenta u turizmu
Planning as an element of strategic management in tourism
Аутори: Biljana Ilić  ; Vidoje Stefanović
Година: 2018
Публикација: Trendovi u poslovanju
ISSN: 2334-816X Trendovi u poslovanju Претражи идентификатор
Издавач: Beograd: Visoka škola za poslovnu ekonomiju i preduzetništvo
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 6 br. 12 str. 11-18
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/345718
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Ilić, Biljana
Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
53M53 - Рад у нац. часопису

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.