Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Gerila marketing – tehnika povećanja konkurentnosti malih i srednjih preduzeća
Naziv: Gerila marketing – tehnika povećanja konkurentnosti malih i srednjih preduzeća
Guerrilla Marketing – A Technique of Increasing Competitiveness of Small and Medium Enterprises
Autori: Anđelković, Aleksandra M.  
Godina: 2017
Publikacija: Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici
ISSN: 0350-2120 Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici Pretraži identifikator
Izdavač: Subotica : Ekonomski fakultet
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 57 br. 37 str. 101-115
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/346048
URL: https://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/0350-2120/2017/0350-21201737101A.pdf
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
51M51 - Rad u vrhunskom časopisu nac. značaja

Pronađi DOI


Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.