Резултати

еНаука >  Резултати >  Gerila marketing – tehnika povećanja konkurentnosti malih i srednjih preduzeća
Назив: Gerila marketing – tehnika povećanja konkurentnosti malih i srednjih preduzeća
Guerrilla Marketing – A Technique of Increasing Competitiveness of Small and Medium Enterprises
Аутори: Anđelković, Aleksandra M.  
Година: 2017
Публикација: Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici
ISSN: 0350-2120 Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici Претражи идентификатор
Издавач: Subotica : Ekonomski fakultet
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 57 br. 37 str. 101-115
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/346048
URL: https://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/0350-2120/2017/0350-21201737101A.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.