Резултати

еНаука >  Резултати >  The influence of teamwork as an internal marketing factor on the quality of the service of insurance companies in Serbia's agricultural sector
Назив: The influence of teamwork as an internal marketing factor on the quality of the service of insurance companies in Serbia's agricultural sector
Аутори: Piljan, Ivan; Simonović, Zoran  ; Ćurčić, Nikola  
Година: 2020
Публикација: Economics of Agriculture
The influence of teamwork as an internal marketing factor on the quality of the service of insurance companies in Serbia's agricultural sector
ISSN: 0352-3462 Ekonomika poljoprivrede Претражи идентификатор
Издавач: Savez poljoprivrednih inženjera i tehničara Jugoslavije
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 67 br. 1 str. 189-206
DOI: 10.5937/ekopolj2001189p
WoS-ID: 000522324100012
URI: https://intam.institut-tamis.rs/handle/123456789/200
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/347972
http://repository.iep.bg.ac.rs/398/
URL: http://bsaae.bg.ac.rs/images/Ekonomika%20kompletna/2020/EP%201-2020%20lq.pdf
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

2
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.