Rezultati

eNauka >  Rezultati >  The influence of teamwork as an internal marketing factor on the quality of the service of insurance companies in Serbia's agricultural sector
Naziv: The influence of teamwork as an internal marketing factor on the quality of the service of insurance companies in Serbia's agricultural sector
Autori: Piljan, Ivan; Simonović, Zoran  ; Ćurčić, Nikola  
Godina: 2020
Publikacija: Economics of Agriculture
The influence of teamwork as an internal marketing factor on the quality of the service of insurance companies in Serbia's agricultural sector
ISSN: 0352-3462 Ekonomika poljoprivrede Pretraži identifikator
Izdavač: Savez poljoprivrednih inženjera i tehničara Jugoslavije
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 67 br. 1 str. 189-206
DOI: 10.5937/ekopolj2001189p
WoS-ID: 000522324100012
URI: https://intam.institut-tamis.rs/handle/123456789/200
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/347972
http://repository.iep.bg.ac.rs/398/
URL: http://bsaae.bg.ac.rs/images/Ekonomika%20kompletna/2020/EP%201-2020%20lq.pdf
Izvor metapodataka: Migracija
M-kategorija: 
24M24 - Rad u nac. časopisu međ. značaja

2
OpenCitations
Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.