Резултати

еНаука >  Резултати >  Corporate social responsibility of hotels in Serbia as an element of total quality management
Назив: Corporate social responsibility of hotels in Serbia as an element of total quality management
Društvena odgovornost hotela u Srbiji kao element menadžmenta ukupnog kvaliteta
Аутори: Milovanović, Vesna  
Година: 2014
Публикација: Ekonomija: teorija i praksa
ISSN: 2217-5458 Ekonomija. Teorija i praksa Претражи идентификатор
Издавач: Novi Sad : Univerzitet Privredna akademija, Fakultet za ekonomiju i inženjerski menadžment
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 7 br. 2 str. 61-73
DOI: 10.5937/etp1402061m
VBS COBISS: 297738503
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/297738503#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/348128
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
53M53 - Рад у нац. часопису

2
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.