Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Corporate social responsibility of hotels in Serbia as an element of total quality management
Naziv: Corporate social responsibility of hotels in Serbia as an element of total quality management
Društvena odgovornost hotela u Srbiji kao element menadžmenta ukupnog kvaliteta
Autori: Milovanović, Vesna  
Godina: 2014
Publikacija: Ekonomija: teorija i praksa
ISSN: 2217-5458 Ekonomija. Teorija i praksa Pretraži identifikator
Izdavač: Novi Sad : Univerzitet Privredna akademija, Fakultet za ekonomiju i inženjerski menadžment
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 7 br. 2 str. 61-73
DOI: 10.5937/etp1402061m
VBS COBISS: 297738503
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/297738503#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/348128
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
53M53 - Rad u nac. časopisu

2
OpenCitations
Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.