Резултати

еНаука >  Резултати >  The use of illustration as stimulus for vocabulary development in hearing impaired students and regular hearing students
Назив: The use of illustration as stimulus for vocabulary development in hearing impaired students and regular hearing students
Ilustracija kao stimulans za razvoj rečnika učenika oštećenog sluha i učenika koji čuju
Аутори: Dimić, Nadežda; Isaković, Ljubica  
Година: 2006
Публикација: Beogradska defektološka škola
ISSN: 0354-8759 Beogradska defektološka škola Претражи идентификатор
Издавач: Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
Тип резултата: Научни чланак
Колација: br. 3 str. 1-22
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/351941
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/140284684#izum.si
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/51
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.