Резултати

еНаука >  Резултати >  Tasks, Teaching, and the Quality of Learning for Economically Disadvantaged Students
Назив: Tasks, Teaching, and the Quality of Learning for Economically Disadvantaged Students
Аутори: Anderson, L.W.; Pešikan, Ana  
Година: 2016
Публикација: Tasks, Teaching, and the Quality of Learning for Economically Disadvantaged Students, Educational Practices Series-27
Издавач: International Academy of Education and the International Bureau of Education of the UNESCO
Тип резултата: Монографија
Колација: str. u štampi
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/352538
URL: http://www.ibe.unesco.org/sites/default/files/resources/practices_series_27_v3_002.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.